Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.......

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.......
2 ΜΑΙΟΥ 2010

Samos Copy Paste Blogspot

"Για καθηγητές και δασκάλους"

"Αγαπητό Τρωκτικό,
Έχω δει τις τελευταίες μέρες αμέτρητες αναρτήσεις από θιγμένους εκπαιδευτικούς.
Είμαι φοιτήτρια επί πτυχίω και θα ήθελα και εγώ να γράψω τις καλές αλλά και κακές στιγμές που έζησα αυτά τα ατελείωτα 16 χρόνια.
Θα ξεκινήσω από το δημοτικό. Η αλήθεια είναι πως ήμουν από τους τυχερούς γιατί και οι δύο δασκάλες μου ήταν εκπληκτικές. Αυτό όμως δεν με εμπόδισε στη σύγκριση μεταξύ αυτών και των υπολοίπων δασκάλων. Σχεδόν κάθε μέρα ακούγαμε μέσα από τους τοίχους... τις φωνές του δασκάλου του διπλανού τμήματος. Ο άνθρωπος μπορεί να είχε προσωπικά προβλήματα αλλά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να βγάζει τόσο μένος στα παιδιά. Εκτός και αν αυτό ήταν μέρος της προετοιμασίας.
Γυμνάσιο. Η φιλόλογος μας είχε παρατήσει στα μέσα της χρονιάς για προσωπικούς λόγους, γνωστούς σε εμάς και σημαντικούς, αλλά όχι απρόβλεπτους. Είχε κανονίσει να φύγει. Δεν θα έπρεπε λοιπόν, αν ήταν σωστή εκπαιδευτικός να είχε φύγει από την αρχή του σχολικού έτους, έτσι ώστε να μην έχουμε τέσσερις διαφορετικούς φιλόλογους και αμέτρητα κενά τους τελευταίους μήνες; Ο μαθηματικός μας ήταν καλός αλλά δούλευε και στο σπίτι (πράγμα πάλι εν γνώσει μας)και συνήθως βαριόταν να κάνει μάθημα αφήνοντας μας με τη φράση "Εγώ ξέρω ότι το αγαπημένο σας μάθημα είναι το κενό". Ο γυμναστής μας, ο οποίος μας χώριζε σε ομάδες αγοριών-κοριτσιών, βάζοντας τα αγόρια να παίξουν και εμάς να κάνουμε τροχάδην, φωνάζοντας "Τρέξτε, βουβάλες! Τρέξτε ντουλάπες!". Μετά το πέρας της εργασίας του μπορούσαμε να τον βρούμε στο συνοικιακό ουζερί. Η καθηγήτρια των Γαλλικών... Μου είχε βάλει 16 στο τρίμηνο, αν και στο διαγώνισμα της είχα γράψει 20. Πήγαινα φροντιστήριο. Η απάντησή της; "Δεν διδάσκουν καλά γαλλικά εκεί έξω". Μετά από 5 χρόνια πήρα το Sorbonne 2. Ο καθηγητής των θρησκευτικών-παπάς, τον είχαμε συνήθως πρώτες ώρες. Ναι ήμασταν νυσταγμένοι, αλλά αυτός ήξερε: "Ξέρω εγώ γιατί ξενυχτάτε... Βλέπετε εκείνα τα γαργαλιστικά με το Χ!". Αν έχετε κάποια απάντηση σε αυτό, τότε είναι ευπρόσδεκτη.
Το χάος του Λυκείου. Μάλλον είμαι από τους λίγους μαθητές που ποτέ δεν θέλω να γυρίσω σε εκείνα τα χρόνια. Η μόνη αξιόλογη καθηγήτρια ήταν η επί τρία χρόνια φιλόλογος μας. Ο μαθηματικός καθηγητής-εφιάλτης... Το μάθημα του συμπεριελάμβανε μόνο τους μαθητές της Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης. Εκτός και αν δεχόμασταν "μία κατ'ιδίαν βοήθεια. Καλέστε με στο κινητό." η οποία κόστιζε 50 ευρώ την ώρα. Είχε μπεί στην αίθουσα στις εξετάσεις της Α' λυκείου και έγραψε ένα επιπλέον θέμα στον πίνακα "για όποιον θέλει το κατιτίς παραπάνω", κλείνοντας το μάτι στον αγαπημένο του μαθητή. Ο ίδιος με κράτησε σε ένα διάλειμμα ενημερώνοντας με ότι με έχει δει με την τότε σχέση μου, και ότι θα ενημέρωνε τους γονείς μου. Φυσικά, οι γονείς μου ήξεραν τα πάντα. Όχι δεν ήμουν σκράπας στα μαθηματικά. Ήμουν σκράπας σε αυτόν τον καθηγητή. Ο καθηγητής της γεωμετρίας με είχε μπερδέψει με τη διπλανή μου βάζοντας μου χαμηλότερο βαθμό. Τουλάχιστον το παραδέχτηκε. Ο καθηγητής της Λογοτεχνίας έλεγε:"Αφού τα έχετε κάνει όλα στο φροντιστήριο εγώ γιατί να σας κάνω μάθημα;". Η καθηγήτρια των θρησκευτικών ήταν ο περίγελος του σχολείου. Το τόσο ενδιαφέρον βιβλίο των θρησκευτικών (για όσους δεν θυμούνται ήταν μια ανάλυση όλων των θρησκειών του κόσμου) έχανε τελείως την αίγλη του. Οι καθηγήτριες των γλωσσών ξέρανε σαφώς λιγότερα από τους μαθητές τους αλλά δεν το παραδέχονταν, σφιχτά αγκαλιασμένες με τις θέσεις τους.
Η αλήθεια είναι ότι μακρηγόρησα. Δεν θα αναφερθώ στο θέμα του πανεπιστημίου, παρά μόνο με την πολύ περιγραφική φράση "κράτος εν κράτει". Δεν μίλησα όμως για αρκετούς καλούς καθηγητές, αλλά και κακούς. Όπως και να έχει τους ευχαριστώ όλους γιατί με τον τρόπο του ο καθένας μου έδειξαν τι είναι ζωή και κοινωνία. Ένα έχω να πω. Οι καθηγητές-δάσκαλοι που τα έχουν καλά με τον εαυτό τους δεν θα κάτσουν να παραπονεθούν για τις κατηγορίες που τους βαραίνουν μέσα από αυτό το blog. Θα προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Υ.Γ. ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΟΝΙΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΦΩΝΏ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΆΝΩ!!!!Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΎΣΤΗΜΆ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!!!!!!

 
Bookmark and Share