Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.......

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.......
2 ΜΑΙΟΥ 2010

Samos Copy Paste Blogspot

Ο ζόρες κάνει πόδια κι η πείνα κάνει αντόδια…



Να ξαναγινόμουνα λέει 20 χρονών νεομούστακο πιπίνι , και να χέσω με τη μία και την Άγγελα Μέρκελ και τον Στρος ( τον τρώς πως γράφεται ) και τον Όλι Ρεν και τους κερδοσκόπους και το Δ.Ν.Τ. σας.
Να ξαναγινόμουνα λέει 20 χρονών και να τα πάρεις όλα τα λεφτά τα κινητά κι ακίνητα και βίλες κι αυτοκίνητα που λέει και το άσμα, και να τα βάλεις εκεί που ξέρεις κακορίζικε χρηματιστή.
Να ξαναγινόμουνα λέει 20 χρονών και θα σου έλεγα εγώ τι χρέη θα σου πλήρωνα.
Με πήρε η κυρα Γιωργία η μάνα μου, τηλέφωνο, τρομοκρατημένη με όσα συμβαίνουν και βλέπει στα μίντια.
Δεν βλέπω συχνά τη μάνα μου (λόγω της απόστασης ) αλλά όποτε ακούω τη φωνή της νιώθω 20 χρονών. Επαναστατώ με όλα.
Όταν δεν την βλέπω και δεν της μιλώ γίνομαι όλο και πιο αυστηρός με τον εαυτό μου και πιο επιεικής με όλους όσους ασκούν εξουσία. Μεγαλώνω , και γίνομαι όλο και πιο επιεικής με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου. Λαπαδιάζω, λουφάζω, τρομάζω και κάνω το παγόνι. Κάνω τουμπεκί ψιλοκομμένο. Συγκατανεύω σε όλα, πίνω νερωμένοτο κρασί , το σπαθί μου που δεν σήκωνε μύγα γεμίζει από αυτές . Κατανοώ. Ανέχομαι. Συγχωρώ.
Κι εκεί που έχω λαπαδιάσει ξαφνικά από την άλλη άκρη της γραμμής ακούω: «Τι κάνεις αντράκι μου». Φουσκώνω, ψηλώνω, γίνομαι ξανά 20 χρονών.
«Θα χρεοκοπήσουμε παιδί μου; Τι λες εσύ;»
«Δεν θα χρεοκοπήσουμε μάνα, αλλά κι αν χρεοκοπήσουμε νέοι είμαστε, μπορούμε να ορθοποδήσουμε ξανά»
Όταν έκλεισε το τηλέφωνο ο 20χρονος μέσα μου δεν είχε σβήσει ακόμη. Τον ρώτησα τι θα γίνει ρε αν βαρέσουμε κανόνι;
Μου απάντησε κυνικά. «Σου χρωστάει ρε η Ελλάδα;»
«Προσωπικά; Όχι»
«Ξέρεις που χρωστάει;»
«Της Μιχαλούς;» Τόλμησα να ατακάρω.
«Όχι ακριβώς» μου είπε αλλά χαλάρωσε σταμάτα το τρεχαλητό, να σε κεράσω ένα ποτό και θα σου πω.
Με κέρασε και μου είπε:
Στα χέρια Βρετανών βρίσκεται ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού χρέους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών. Συγκεκριμένα, το ποσοστό που κατέχουν οι Βρετανοί σε ελληνικά ομόλογα που εκδόθηκαν την 5ετία 2005-2009 φθάνει το 23% του συνόλου (σε αυτό περιλαμβάνονται βρετανικές τράπεζες, επενδυτικά κεφάλαια, ασφαλιστικά Ταμεία κ.α.), με τη Γαλλία να έρχεται δεύτερη με ποσοστό 11%, τη Γερμανία να κατέχει 6%, την Ιταλία να κατέχει επίσης 6%, την Ελβετία 2,5% και την Αυστρία το 1,5%. Το Βέλγιο και η Ολλανδία κατέχουν το 6% του χρέους της χώρας μας, ενώ οι ΗΠΑ το 3%. Στην ασιατική ήπειρο βρίσκεται το 2% του ελληνικού χρέους και το 1% στην ηβηρική χερσόνησο. Στα χέρια Ελλήνων βρίσκεται το μεγαλύτερο ποσοστό (29%) του χρέους μας.
Τι σημαίνει τώρα όλο αυτό; Πως έτσι και βαρέσουμε κανόνι θα κλαίνε με τα αντίστοιχα ποσοστά όλοι αυτοί. Να σου πως την αλήθεια, μου είπε ο 20χρονος πιτσιρίκος ψιλοχέστικα αν κλάψουν όλοι αυτοί .
«Κι οι δικές μας τράπεζες ρε;» Το κομπόδεμα του πατέρα σου δεν το σκέφτηκες;
«Ποιες τράπεζες ρε βλάκα; Τον έχεις για χαζό τον Έλληνα λαμόγιο τραπεζίτη;» «Πριν γίνει όλο αυτό το νταβαντούρι ο Έλλην Τραπεζίτης με εγγύηση τα χρέη πήρε αρζάν σκαστά κάς χρήμα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.»
«Και οι υπάλληλοι; Οι συνταξιούχοι; Πως θα πληρωθούν ρε ανεύθυνε όλοι αυτοί;»
«Με τους φόρους ρε άχρηστε, τόσους φόρους πληρώνεις . Και με τα λεφτά από τα εξοπλιστικά προγράμματα που θα καταργήσουμε»
«Θα μας βάλουν ρε από δίπλα τους Τούρκους και θα μας σκίσουν στα εδαφικά επεισόδια και στις γκρίζες ζώνες.»
«Φαντάσου ρε χαμένε να να έρχονταν μια 200 παραλήδες απ’ όλο τον κόσμο, να τους δίναμε ( σαν πως δεν τους δίνουμε γη και ύδωρ τώρα) μερικές ερημωμένες βραχονησίδες και να τις έκαναν και γαμώ , με επαύλεις, με ιδιωτικά αεροδρόμια, ελικοδρόμια. Ας τολμήσουν να μπουν οι Τούρκοι μέσα, όταν, πάνω στις βραχονησίδες δεσπόζουν οι επαύλεις των πιο μεγάλων κροίσων του πλανήτη. Πες μου ρε πού θα βρουν ωραιότερο μέρος από το Αιγαίο για να αγοράσουν ένα νησί; Να ρίξει και η δικαιοσύνη στα σίδερα μια 50 μεγαλολαμόγια εγχώρια για παραδειγματισμό. Θα ζήσουμε και 4-5 χρόνια μόνο με την εγχώρια παραγωγή»
«Ποια εγχώρια παραγωγή μωρέ;»
«Αυτή που θα εξαναγκαστούμε να έχουμε. Την ξέρεις την παροιμία δεν την ξέρεις;»
«Για πες τη»
«Ο ζόρες κάνει πόδια κι η πείνα κάνει αντόδια (δόντια)»
Ρε μήπως και να μην είναι τόσο ανεύθυνος ο 20χρονος εαυτός μου; Μπα! Είναι. Αλλά κάποιες φορές θέλω να τον αφήνω να μιλά έτσι για να παίρνω κουράγιο…
ΠΗΓΗ:Εξομολογήσεις Κανιβάλων by SykoFantiS Bastoyni 

 
Bookmark and Share